امروز جمعه ، ۱۳۹۸/۰۱/۳۰

ابزارهای ویرایش متن

تایپ سریع

ربات

از «براق» تا «طوفان»؛ خودروهای زرهی که در ایران ساخته شدند          ستاره میشلن و داستان جذاب شکل گیری آن          اقتصاد گیگ چگونه موجب افزایش تنوع کار می‌شود؟          کشف مواد مخدر شیشه از داخل شارژر موبایل          درهم امارات در سفر؛ نکته هایی که باید بدانید          تجلیل از ۳۶ برگزیده حوزه علوم انسانی در دهمین جشنواره فارابی          بهترین مرورگرهای وب در سال 2018          تماشا کنید: فریم؛ برنامه سینمایی جدید زومجی          با دعوت دوستان خود به پالسین، بدون قرعه‌کشی PS4 برنده شوید!          هشدار در مورد افزایش سیارک های دور زمین          ظهور آرمانشهرهای سوسیالیستی؛ آغاز طرح آزمایشی درآمد پایه عمومی در هند          روند کاهشی تراز آب دریای خزر در دهه‌های آینده         
کانن سهم عمده‌ بازار بدون آینه‌ها را در ژاپن تصاحب کرد

براساس آمارها، کانن، پس از آنکه چند سال با اختلاف از رقبای خود در بازار دوربین‌های بدون آینه عقب بود، سال گذشته توانسته است به‌لطف عرضه‌ی کانن EOS R بیشترین سهم از بازار این محصول را در ژاپن به خود اختصاص دهد.


مؤسسه‌ی BCN Awards داده‌های مرتبط با سهم بازار شرکت‌ها در ژاپن را منتشر کرده و بر این اساس، کانن سال ۲۰۱۸ را با تصاحب ۳۱.۶ درصد از سهم بازار دوربین‌های بدون‌آینه به پایان رسانده است؛ این یعنی شرکت مذکور موفق شده به یکه‌تازی طولانی‌مدت المپوس پایان دهد.


پس از کانن، الیمپوس با ۲۳.۵ و سونی با ۲۲.


۷ درصد از سهم بازار ژاپن به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.مقاله‌های مرتبط:کانن EOS R معرفی شد؛ حسگر فول‌فریم ۳۰ مگاپیکسلی، حذف آینه و مانت جدید RFمقایسه دوربین المپوس OM-D E-M1X با رقبا؛ بهترین دوربین ژانر ورزشی چیست؟براساس داده‌های مبتنی بر محل فروش، کانن حالا بر بازار بدون‌آینه‌ها حکمرانی می‌کند؛ اتفاقی که از سال ۲۰۱۵ تاکنون بی‌سابقه بوده است.


کانن سال ۲۰۱۵ تنها ۱۳.۶ درصد از این بازار را در اختیار داشت.


رقمی که در مقایسه با  سهم ۳۴.۵ درصدی الیمپوس و سهم ۲۴.


۸ درصدی سونی بسیار ناچیز بود.در حوزه‌ی دوربین‌های DSLR نیز کانن همچنان با تسخیر ۵۷.


۴ درصد از بازار نسبت به نیکون با ۳۹.۳ درصد و پنتاکس با ۳.


۱ درصد، بهتر عمل کرده و موفق شده است همچون ۶ سال گذشته قاطعانه در صدر باقی بماند.BCN Awardsرتبه اولرتبه دومرتبه سومجایزه ۲۰۱۹کانن(۳۱.


۶ درصد)المپوس(۲۳.۵ درصد)    سونی(۲۲.


۷ درصد)جایز۰ ۲۰۱۸المپوس(۲۷.۷ درصد)کانن(۲۱.


۳ درصد)سونی(۲۰.۲ درصد)جایزه ۲۰۱۷المپوس(۲۶.


۸ درصد)کانن(۱۸.۵ درصد)سونی(۱۷.


۹ درصد)جایزه ۲۰۱۶المپوس(۳۴.۵ درصد)سونی(۲۴.


۸ درصد)کانن(۱۳.۶ درصد)البته باید خاطرنشان کرد که سهم کانن و پنتاکس نسبت به سال گذشته با اندکی کاهش مواجه شده؛ در حالی‌که نیکون موفق به افزایش سهم خود از بازار دوربین‌های دیجیتال شده است.


کانن، پنتاکس و نیکون سال گذشته به ترتیب ۶۱.۱ درصد، ۴.


۲ درصد و ۳۴.۴ درصد از بازار دوربین‌های DSLR را در اختیار داشتند.


بیشتر بخوانید: هر آنچه باید درباره دوربین‌های لومیکس S1 و S1R پاناسونیک بدانید پاناسونیک S1 و S1R با هدف تسخیر دنیای دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای معرفی شدند داستان برند کانن؛ ژاپنی پیشگام در صنعت الکترونیک و اپتیک سه پرسش اصلی که قبل از تعویض برند دوربین باید پاسخ دهید معیارهای انتخاب یک دوربین DSLR یا بدون آینه.