امروز سه شنبه ، ۱۳۹۸/۰۲/۰۳

ابزارهای ویرایش متن

تایپ سریع

ربات

پروکسی تلگرام

تماشا کنید: فریم؛ برنامه سینمایی جدید زومجی          ادامه فشارها بر هواوی؛ کشورهای اروپایی نیز روابط تجاری را با هواوی قطع می‌کنند          درهم امارات در سفر؛ نکته هایی که باید بدانید          تماشا کنید: قدرت استتار خارق‌العاده حیوانات در طبیعت          ظهور آرمانشهرهای سوسیالیستی؛ آغاز طرح آزمایشی درآمد پایه عمومی در هند          چهار روش برای بهبود عکاسی بدون عوض‌کردن دوربین عکاسی          نگرانی از گرمای بی سابقه قطب شمال          پنج کتابی که بیل گیتس برای خواندن یا هدیه دادن، توصیه می‌کند          تجلیل از ۳۶ برگزیده حوزه علوم انسانی در دهمین جشنواره فارابی          هشدار در مورد افزایش سیارک های دور زمین          شهر زیرزمینی کیش نمایش هنر حفر کاریز در ایران          اقتصاد گیگ چگونه موجب افزایش تنوع کار می‌شود؟         
رنجرور ولار SVAutobiography معرفی شد

شاسی‌‌بلند رنجرور ولار SVR که ماه‌های گذشته تصاویر جاسوسی زیادی از آن منتشر شد، اینک با پسوند متفاوتی رونمایی شده است.


این نسخه به‌عنوان سریع‌ترین و قدرتمندترین ولار تاکنون شناخته می‌شود. شاسی‌بلند سایز متوسط لندرور، در نسخه‌ی جدید هنوز هم خطوط ظریف مدل پایه رنجرور را حفظ کرده و آن‌ها را به شیوه‌ای ترکیب می‌کند که گویا با مدل سطح بالایی از ولار روبه‌رو هستیم.


  بی‌تردید رنجرور ولار به‌عنوان پرچم‌دار جدید لندرور با پیشرانه‌ی ۵ لیتری خورجینی هشت سیلندر سوپرشارژ با ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتن‌متر گشتاور خواهد شد. این پیشرانه مجهز به جعبه‌دنده اتوماتیک هشت سرعته خواهد بود و قادر است شاسی‌بلند قدرتمند لندرور را در زمان ۴.


۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برساند؛ درحالی‌که بیشینه سرعت آن به ۲۷۴ کیلومتربرساعت محدود می‌شود. بیشتر این نسخه از سوپرشارژ آن سرچشمه می‌گیرد، زیرا مهندسان لندرور سیستم تمام چرخ محرک شاسی‌بلند را با جعبه‌دنده کمکی همراه کرده‌اند تا پیشرانه بتواند کارایی بهتری در مسیرهای ناهموار داشته باشد.


بهینه‌سازی فرمان‌گیری، سواری و پاسخگویی پیشرانه حدود ۶۳ هزار و ۹۰۰ ساعت طول کشید تا مهندسان مطمئن شوند که همه چیز کاملاً برای ماهیت تهاجمی و سریع ولار جدید فراهم شده است.این نسخه که با همکاری بخش Land Rover Special Vehicle Operations طراحی و ساخته شده است، باید به ترمزهای بزرگتر مجهز شود تا راننده از کاهش سرعت شاسی‌بلند اطمینان حاصل کند.


دیسک‌های دوتکه ۳۹۵ و ۳۹۶ میلی‌متری در چرخ‌های جلو و عقب، با کاهش وزن روبه‌رو شده‌اند و این دیسک‌ها با کالیبرهای ترمز قرمز رنگ و رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی یا ۲۲ اینچی همراه می‌شوند. تغییرات در بدنه‌ی خودرو شامل سپر جلو بازطراحی شده همراه‌با دریچه‌های هوا می‌شود که پیشرانه و ترمزها را خنک نگه می‌دارند.


در عقب از خروجی‌های اگزوز چهارگانه استفاده شده که در مدل‌های معمولی رنجرور ولار به کار گرفته نشده‌اند. همچنین کالیبرهای ترمز ذکرشده در بالا نیز می‌توانند با رنگ سیاه براق نیز عرضه شوند.


 مقاله‌های مرتبط:رنجرور ولار با تیونینگ منصوری معرفی شدشاهکار جدید رنج روور معرفی شد؛ ولار 2018با ورود به داخل کابین، با غربیلک فرمان اسپرت و پدال تعویض‌دنده پشت فرمان  آلومینیومی مواجه خواهیم شد. برای خاص‌تر کردن این نسخه نسبت به مدل‌های دیگر، حالت آج‌زنی برای دکمه‌های سیستم اطلاعاتی و سرگرمی و تعویض‌دنده وجود دارد.


خریداران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی اضافی، از پکیج فیبر کربن برای قطعات داخل کابین نیز بهره ببرند. در بریتانیا، جدیدترین نسخه رنجرور ولار با قیمت پایه ۱۱۱ هزار و ۴۱۳ دلار (طبق نرخ فعلی ارز) عرضه می‌شود.


ضمناً این مدل تنها به مدت یک‌سال برای خریداران عرضه خواهد شد و سال آینده از آن خبری نخواهد بود.دانلود    360P      720Pبیشتر بخوانید: هن تنگ X7 / ایکس 7؛ مشخصات فنی، قیمت و هرآنچه درباره‌اش باید بدانید بنتلی بنتایگا با تیونینگ Kahn Design معرفی شد تانک رضوانی؛ شاسی بلند متفاوت با پیشرانه V8 جگوار لندرور پس از برگزیت، تولید خودرو در بریتانیا را متوقف می‌کند طراح سابق جگوار لندرور به جیلی پیوست.