امروز سه شنبه ، ۱۳۹۸/۰۲/۰۳

ابزارهای ویرایش متن

تایپ سریع

ربات

پروکسی تلگرام

برترین هنرهای خیابانی در معروف ترین شهرهای جهان          بررسی آنر 10          بیسو T3 / تی 3؛ مشخصات فنی، قیمت و هر چه درباره آن باید بدانید          بررسی مک بوک پرو 13 اینچی اپل مدل 2018          وانت فورد سوپر دیوتی ۲۰۲۰ رونمایی شد          زیباترین کاشی کاری های جهان را در این مکان ها به تماشا بنشینید          چهار روش برای بهبود عکاسی بدون عوض‌کردن دوربین عکاسی          پروژه‌ های عکاسی: حیوانات غول پیکر          دستور قاطع رئیس کل بانک مرکزی برای اتصال به دولت الکترونیک          چند ترفند ساده عکاسی که باید بدانید          کانال دم؛ کانالی که ناپلئون برای مقابله با ارتش بریتانیا ساخت          تجلیل از ۳۶ برگزیده حوزه علوم انسانی در دهمین جشنواره فارابی         
پورشه 911 GT2 RS Clubsport رونمایی شد

پورشه مدل جدید 911 را در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی کرد.


این خودروساز مشهور آلمانی می‌خواهد به تمام دنیا نشان دهد نسل فعلی پورشه 911 هنوز نمرده است. نسل جدید پورشه 911 GT2 RS راهی پیست خواهد شد و 911 GT2 RS Clubsport نامیده می‌شود.


به‌طور خلاصه تمام قابلیت‌هایی که در نسخه‌ی جاده‌ای GT2 RS وجود داشت، با شدت بیشتر در پکیج جدیدی با نام کلاب‌اسپرت عرضه شده است. زیر کاپوت از پیشرانه‌ی ۳.


۸لیتری شش سیلندر تخت مجهز به توربوشارژر دوگانه با قدرت هفتصد اسب‌بخار استفاده می‌شود که در نسخه‌ی خیابانی پورشه 911 هم وجود دارد. قدرت ازطریق جعبه‌دنده‌ی هفت‌سرعته‌ی دوکلاچه به چرخ‌های ۳۱۰میلی‌متری عقب منتقل می‌شود.


کنترل جعبه‌دنده به‌وسیله‌ی اهرم تعویض دنده‌ی دستی پشت فرمان امکان‌پذیر است. کالیپرهای ترمز شش‌پیستونی مسابقه‌ای در ترکیب با دیسک ترمز (روتور) پانزده‌اینچی، وظیفه‌ی کاهش سرعت و توقف چرخ‌های جلو را برعهده دارند؛ درحالی‌که در چرخ‌های عقب از کالیپرهای چهارپیستونی و دیسک‌های کوچک‌تر استفاده می‌شود.


با درنظرگرفتن وزن ۱۳۹۰ کیلوگرمی پورشه 911 کلاب‌اسپرت، باید قدرت ترمزی زیادی برای توقف در سرعت‌های زیاد اعمال شود. مقاله‌های مرتبط:تمامی ۱۰۰۰ دستگاه پورشه 911 GT2 RS، پیش‌فروش شدپورشه 911GT2 RS؛ رکورددار جدید در نوربرگ‌ رینگبرای رانندگی در پیست، از سیستم‌های کنترل کشش و پایداری کمک گرفته می‌شود تا کنترل بیشتری بر پیشرانه‌ی عقب توربوشارژ داشته باشد.


این همان قابلیتی است که در نسخه‌ی جاده‌ای پورشه 911 نیز وجود دارد، با این تفاوت که کلیدهای جدیدی در کنسول مرکزی برای روشن و خاموش‌کردن آسان سیستم تعبیه شده است. داخل کابین، تنها برای راننده صندلی وجود دارد و همان‌طورکه انتظار می‌رود، رول‌کیج بزرگی برای ایمنی بیشتر راننده قرار گرفته است.


غربیلک فرمان کربنی و صفحه داشبورد دیجیتال برگرفته از پورشه 911 GT3 R و مهار مسابقه‌ای شش‌نقطه‌ای،‌ ازجمله سایر امکانات 911 GT2 RS Clubsport به‌شمار می‌روند. این مدل درحقیقت خودروی اسپرت است؛ اما هنوزهم در آن از سیستم تهویه‌ی مطبوع استفاده می‌شود تا هنگام گرم‌شدن در مسابقه، راننده را خنک نگه دارد.


 پورشه درحال‌برنامه‌ریزی برای ساختن فقط دویست دستگاه 911 GT2 RS Clubsport است که صاحبان آن‌ها می‌توانند در رویدادهای کلاب‌اسپرت و برخی مسابقه‌های بین‌المللی شرکت کنند. اگرچه این خودروی اسپرت برای شرکت در چنین مسابقه‌هایی طراحی شده، باتوجه‌به رکورد پورشه، از حضور آن در رقابت‌های مختلف اتومبیل‌رانی تعجب نکنید.


پورشه قیمت این مدل را ۴۶۱هزار و ۳۵۵ دلار اعلام کرده است و تا اواسط سال میلادی آینده وارد بازار می‌شود. دانلود    360P          720Pبیشتر بخوانید: پورشه پانامرا هیبرید با تیونینگ تک آرت معرفی شد نمونه سفارشی فراری SP3JC رونمایی شد نیسان لیف نیسمو RC برقی رونمایی شد نمایش شورولت کوروت برقی با قدرت ۸۰۰ اسب‌بخار در لس‌‌آنجلس کیا سول 2020 در مدل‌های برقی و بنزینی رونمایی شد.