امروز چهارشنبه ، ۱۳۹۸/۰۲/۰۴

ابزارهای ویرایش متن

تایپ سریع

ربات

پروکسی تلگرام

با دعوت دوستان خود به پالسین، بدون قرعه‌کشی PS4 برنده شوید!          نگرانی از گرمای بی سابقه قطب شمال          تصاویر جدید گلکسی S10e سامسونگ فاش شد          بررسی ویدیویی میت 20 پرو هواوی          راهنمای خرید چادر مسافرتی          از «براق» تا «طوفان»؛ خودروهای زرهی که در ایران ساخته شدند          دستور قاطع رئیس کل بانک مرکزی برای اتصال به دولت الکترونیک          زیباترین کاشی کاری های جهان را در این مکان ها به تماشا بنشینید          PCIe 4.0 در تراشه‌های آینده‌ی AMD و سهم Asmedia در طراحی آن          نگاهی به فروشگاه نرم‌افزاری و اپلیکیشن‌های کاربردی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ          تماشا کنید: فریم؛ برنامه سینمایی جدید زومجی          رندرهای جذاب از کامیون آلفارومئو منتشر شد         
ابزاری جدید برای مقایسه گوشی توسط 19 کالا

گسترش شهرها در کنار ظهور اینترنت باعث شده تا پدیده‌ای به نام فروشگاه‌های اینترنتی متولد شده و عناصر جدیدی وارد زندگی انسان‌ها شود که به نوعی فرهنگ خرید را تحت تاثیر خود قرار داده است.


خرید اینترنتی محصولات به اندازه‌ای در میان کاربران اینترنت رشد کرده که نتیجه‌ی آن تولد غول‌هایی نظیر آمازون است که هر روز بیش از پیش رشد کرده و ارزشی برابر با کمپانی‌هایی چون اپل یافته‌اند.البته نباید از این موضوع غافل شد که تجربه‌ی خرید اینترنتی هنوز به خوبی خرید بصورت فیزیکی نیست، چراکه کاربران بدون داشتن تجربه‌ی تعامل با محصول مورد نظر اقدام به خرید می‌کنند، حال آنکه وجود گزینه‌هایی چون بازگشت رایگان محصول در صورت معیوب یا مناسب نبودن تاحدودی سعی در جبران این نقص دارد؛ ضمنا باید به این نکته اشاره کنیم که بسیاری از کمپانی‌ها درصدد آن هستند تا با خلق فناوری‌های جدید این تجربه را بیش از پیش لذت‌بخش‌تر کرده و به نوعی حتی تجربه‌ای فراتر از خرید فیزیکی را برای کاربران به ارمغان بیاورند.


از جمله‌ی چنین تکنولوژی‌هایی باید به کمک گرفتن از واقعیت افزوده اشاره کرد که انتخاب سایز و رنگ را در قالب خلق محیطی مشابه خرید‌های فیزیکی برای کاربران ایجاد می‌کنند. البته استفاده از این روش برای محصولاتی نظیر پوشاک یا ابزار دکوری مناسب است، حال آنکه محصولات الکترونیک نظیر خرید گوشی با توجه به بهره‌گیری از ویژگی‌های نهان، چنین قابلیتی ندارند.


فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا با علم به این موضوع، پلتفرمی کاربردی را برای داشتن تجربه‌ی خرید گوشی خوب پیش‌بینی کرده است. ۱۹ کالا این امکان را فراهم کرده تا کاربران بتوانند به مقایسه‌ی گوشی های موبایل بپردازند.


سیستم ۱۹ کالا شامل ۵ قسمت مختلف اینفوگرافی، کار با رابط کاربری، باتری، قدرت و کیفیت دوربین است.شبیه‌ساز رابط کاربری کار با رابط کاربری هم یکی دیگر از قسمت های آن است که در واقع هم جذاب بوده و هم می توانید با تم ها، شکل آیکون ها، جلوه های بصری، نرم افزارهای پیش فرض و قسمت هایی از منو تنظیمات آشنایی پیدا کنید به جرات می توان گفت که این امکان یکی از منحصر به فرد ترین امکاناتی است که تاکنون در یک سایت فروشگاهی ارائه شده است.


نمایش سه بعدی  یا تصاویر ۳۶۰ درجه از گوشیدر این قسمت می‌توانید گوشی مورد نظر خود را در قالب یک تصویر سه بعدی به نحوی که گویا گوشی در برابر شما است، مشاهده کنید.اینفوگرافی: در قسمت اینفوگرافی شما مشخصات فنی یک محصول را مشاهده کرده و می توانید آنها را با هم مقایسه کنید.


قدرت: قسمت بعد عملکرد گوشی های مختلف بر اساس بنچمارک آنتوتو(معتبرترین و شناخته ترین بنچمارک در حوزه گوشی های موبایل) آورده شده است.باتری: در قسمت سوم این ابزار، شما می توانید مشخصات و عملکرد باتری مدل را مشاهده کرده و طول عمر آن را به یک مدل دیگر مقایسه کنید.


کیفیت دوربین: مشاهده نمونه عکس های هر مدل در شرایط استاندارد و در موقعیت های مختلف (سلفی، روز، شب، داخلی رو به نور، داخلی پشت به نور) در آخرین قسمت این پنل آورده شده و به خوبی می تواند کیفیت دوربین یک موبایل را نشان دهد. به علاوه اینکه سوژه های انتخاب شده ثابت بوده که کار مقایسه نمونه عکس های موبایل های مختلف را برای شما راحت تر می کند.


.در پلتفرم مقایسه ۱۹ کالا، علاوه بر امکان مشاهده‌ی تمام ویژگی‌های گوشی به همراه تصاویر، می‌توان هر یک از ویژگی‌های مورد نظر را با یک گوشی دیگر برای اتنخاب بهتر مقایسه کرد.


بیشتر بخوانید: دیجی کالا به لطف پلتفرم مارکت پلیس به تنوع یک میلیون قلم کالا می‌رسد علی بابا با فروش ۳۰ میلیارد دلاری طی روز مجردها، رکورد شکست داستان برند: eBay، از فروش لیزر معیوب تا کسب‌وکار میلیارد دلاری آمازون و ای بِی بهشت چینی‌ها برای فرار مالیاتی موتور محرک آمازون چگونه کار می‌کند.