امروز پنجشنبه ، ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
بدان
FAENZYXWVUTSRQPONMLKJIHGFEDCBA

شبکه تبلیغاتی (Ad Network)

شبکه تبلیغاتی (شبکه تبلیغاتی) به چه معناست؟ شبکه تبلیغاتی (شبکه تبلیغاتی) یک تجارت آنلاین است که در تطبیق تبلیغ کنندگان با وب سایت هایی که به دنبال میزبانی تبلیغات هستند، تخصص دارد. شبکه های تبلیغاتی به عنوان واسطه هم برای تامین کنندگان (سایت هایی با محتوایی که می توانند میزبان تبلیغات باشند) و هم برای خریداران (تبلیغ کنندگان) کار می کنند. پیوستن به یک شبکه تبلیغاتی، سایت ها را از راه اندازی سرورهای تبلیغاتی خود و سرمایه گذاری در نرم افزار ردیابی رها می کند.بیدان شبکه تبلیغاتی (شبکه تبلیغاتی) را توضیح می دهد یک شبکه تبلیغاتی اساساً با یافتن سایت‌هایی با موجودی محتوایی که با نیازهای تبلیغ‌کنندگانی که به دنبال اجرای تبلیغات هستند، کمپین‌های تبلیغاتی را کارگزار می‌کند. نقطه ضعف شبکه های تبلیغاتی این است که یک سایت باید کنترل تبلیغات خود را کنار بگذارد. این به این معنی است که ممکن است برای سایت سخت‌تر باشد که تبلیغاتی را که به کاربران نشان داده می‌شود انتخاب کند یا اطمینان حاصل کند که آنها بهترین ترتیب درآمد ممکن را دریافت می‌کنند.

Advertising Network (Ad Network)

What Does Advertising Network (Ad Network) Mean? An advertising network (ad network) is an online business that specializes in matching up advertisers to websites looking to host advertisements. Advertising networks work as brokers for both suppliers (sites with content that can host ads) and buyers (the advertisers). Joining an ad network frees sites from having to set up their own ad servers and invest in tracking software. Techopedia Explains Advertising Network (Ad Network) An advertising network essentially brokers advertisement campaigns by finding sites with content inventory that matches the needs of advertisers looking to run ads. The downside of ad networks is that a site must give up some control of its advertising. This means it may be more difficult for the site to be selective of the ads shown to users, or ensure they are getting the best possible ad revenue arrangement.