فضای تبلیغاتی
فضای تبلیغاتی به چه معناست؟ فضای تبلیغاتی ناحیه ای از یک وب سایت یا صفحه وب است که به تبلیغات آنلاین اختصاص داده شده است. این فضا برای سازمانها و وبسایتهایی که با درآمد تبلیغاتی هدایت میشوند، حیاتی است. قیمت فضای تبلیغاتی عموماً با توجه به فرمت آگهی، محل قرارگیری و ترافیک وب سایت تعیین می شود.Bedan فضای تبلیغاتی را توضیح می دهد یک وب سایت یا وبلاگ ممکن است یک یا چند آگهی آنلاین داشته باشد. فضای تبلیغاتی پرایم 'مستغلات' ناحیه سرصفحه/پانویس یا نوار کناری وب سایت است که معمولاً می تواند متن، گرافیک، انیمیشن و ویدئو را در خود جای دهد. قالبها از لینکهای متنی گرفته تا دکمهها، بنرها، چرخانندههای بنر و تبلیغات آسمانخراش متغیر است. به طور سنتی، دکمه 125×125 بالای نوار کناری محبوب ترین دکمه است. فضای تبلیغاتی باقیمانده (همچنین به عنوان تبلیغات باقیمانده نیز شناخته میشود) به فضای تبلیغاتی فروخته نشده اشاره دارد که ممکن است با نرخهای بسیار تخفیفخورده در دسترس باشد، به ویژه از طریق تبلیغات هزینه به ازای کلیک (CPC) و هزینه به ازای هر اقدام (CPA).
Ad Space
What Does Ad Space Mean? Ad space is the area of a website or Web page dedicated to online advertisements. This space is critical for organizations and websites driven by advertising revenue. Ad space pricing is generally determined according to ad format, placement and website traffic. Techopedia Explains Ad Space A website or blog may have one or multiple online ads. Prime ad space 'real estate' is a website's header/footer or sidebar area, which can typically accommodate text, graphics, animation and video. Formats range from text-based links to buttons, banners, banner rotators and skyscraper ads. Traditionally, the 125×125 button above the sidebar is the most popular. Remnant ad space (also known as remainder advertising) refers to unsold ad space, which may be made available at deeply discounted rates, especially through cost per click (CPC) and cost per action (CPA) advertising.