امروز پنجشنبه ، ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
بدان
FAENZYXWVUTSRQPONMLKJIHGFEDCBA

رابط سرویس نمایش آنالوگ (ADSI)

رابط سرویس نمایش آنالوگ (ADSI) به چه معناست؟ رابط سرویس نمایش آنالوگ (ADSI) یک استاندارد تلفنی است که به طور گسترده در خدمات تلفن قدیمی ساده استفاده می شود. این اطلاعات را برای نمایش در تلفن های مبتنی بر نمایشگر که به یک خط شروع حلقه آنالوگ متصل هستند، منتقل می کند. برای اینکه این کار انجام شود، تلفن باید یک دستگاه سازگار با ADSI باشد.Bedan رابط خدمات نمایشگر آنالوگ (ADSI) را توضیح می دهد ADSI شامل مجموعه های استاندارد پیچیده ای است که منحصراً برای صنعت مخابرات طراحی شده اند. اینها به طور گسترده در صرافی های خصوصی (PBX) یا خدمات تلفن قدیمی ساده استفاده می شوند تا امکان نمایش داده ها در تلفن های مبتنی بر نمایشگر را فراهم کنند. این فناوری توسط Bellcore معرفی شد و بعداً در آوریل 1995 برای شرکت‌های فعال منطقه‌ای Bell عرضه شد. سپس برای ساده‌سازی گزینه‌های تماس سفارشی موجود با استفاده از تلفن‌های مبتنی بر صفحه به بازار عرضه شد، در نتیجه برای مشترکین تلفن‌های تجاری کوچک عملکردی شبیه PBX در خانه فراهم کرد. هزینه. این فناوری قبل از پیشرفت فناوری تلفنی مبتنی بر پروتکل صوتی از طریق اینترنت (VoIP) و خدمات ارتباطی شخصی معرفی شد. قرار بود با خدمات دیگری مانند راهنمای پیشرفته، فروش بلیت سینما و بانکداری تلفنی همکاری کند.

Analog Display Service Interface (ADSI)

What Does Analog Display Service Interface (ADSI) Mean? Analog display service interface (ADSI) is a telephony standard widely used in plain old telephone service. It transmits information to be displayed on display-based telephones connected to an analog loop start line. In order for this to work, the telephone must be an ADSI-compliant device. Techopedia Explains Analog Display Service Interface (ADSI) ADSI includes complex standard sets designed exclusively for the telecom industry. These are widely used in private branch exchange (PBX) or plain old telephone service to permit data transmissions to be displayed on display-based telephones. This technology was introduced by Bellcore and later rolled out to regional Bell operating companies in April 1995. It was then marketed to streamline available custom calling options using screen-based telephones, thereby providing small business telephone subscribers a PBX-like functionality at home for low cost. This technology was introduced before the advancement of Voice over Internet Protocol (VoIP)-based telephony technology and personal communications services. It was slated to work with other services such as enhanced directory assistance, movie theater ticket sales and telephone banking.