امروز پنجشنبه ، ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
بدان
FAENZYXWVUTSRQPONMLKJIHGFEDCBA

میانگین زمان نگهداری (AHT)

میانگین زمان نگهداری (AHT) به چه معناست؟ میانگین زمان نگهداری میانگین زمانی است که یک اپراتور برای پاسخ دادن به تماس یا زمانی که مشتری در صف منتظر می ماند قبل از پاسخگویی است.Bedan میانگین زمان نگهداری (AHT) را توضیح می دهد زمان رسیدگی مدت زمانی است که بین زمانی که سیستم مشتری را در حالت تعلیق قرار می دهد تا لحظه ای که یک نماینده در دسترس قرار می گیرد (یا تماس گیرنده تلفن را قطع می کند) است. میانگین زمان نگه‌داری با جمع‌آوری زمان‌های نگهداری تماس مشتری ورودی و تقسیم آن بر تعداد تماس‌های مشتری ورودی که توسط نماینده یا سیستم پاسخ صوتی تعاملی (IVR) پاسخ داده شده است، محاسبه می‌شود. شرکت ها گزینه های مختلفی برای کاهش میانگین زمان نگهداری خود دارند: کارکنان رسیدگی به تماس خود را افزایش دهید تا تقاضا را برآورده کنید برای ارائه خودکار برخی از خدمات، تلفن گویا بیشتر یا بهتر ارائه دهید از طریق بهبود روش‌های رسیدگی به تماس، آموزش و توسعه سیستم، زمان رسیدگی را کاهش دهید

Average Hold Time (AHT)

What Does Average Hold Time (AHT) Mean? The average hold time is the average time taken for an operator to answer a call or the time a customer waits in the queue before being answered. Techopedia Explains Average Hold Time (AHT) Handling time is the amount of time between when the system puts the customer on hold until the moment an agent becomes available (or the caller hangs up). The average hold time is calculated by adding up all inbound customer call hold times and dividing that by the number of inbound customer calls answered by the agent or interactive voice response (IVR) system. Firms have various options for reducing their average hold time: Increase their call handling staff to meet demand Offer more or better IVR to provide some of the services automatically Reduce handle times through improved call handling procedures, training and system development