امروز پنجشنبه ، ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
بدان
FAENZYXWVUTSRQPONMLKJIHGFEDCBA

رها شدن

رها شدن به چه معناست؟ رها کردن یک اصطلاح تجارت الکترونیکی است که به موقعیتی اشاره دارد که یک بازدیدکننده به یک وب سایت دسترسی پیدا می کند اما با خروج از صفحه هرگونه اقدامی را خاتمه می دهد. فعالیت های رها شده میزبان وب ممکن است شامل خرید یک محصول یا خدمات یا تکمیل یک نظرسنجی آنلاین باشد. خرده فروشان آنلاین زمانی سود خود را از دست می دهند که مشتریان بالقوه تراکنش را دنبال نکنند. رها کردن ممکن است به عنوان رها کردن سبد خرید نیز شناخته شود.بیدان رها شدن را توضیح می دهد یک نوع رایج رها کردن برای خرده فروشان آنلاین به عنوان رها کردن سبد خرید شناخته می شود، که زمانی رخ می دهد که بازدیدکننده سبد خرید آنلاین را پر کرده باشد اما قبل از تکمیل خرید، سایت را ترک کند. طبق تحقیقات Forrester، دلایل مختلفی برای رها شدن سبد خرید وجود دارد، اما هزینه حمل و نقل یک عامل اصلی است. به طور طبیعی، خرده فروشان آنلاین هرگز از زمانی که مشتریانشان وب سایت خود را ترک می کنند، خوشحال نمی شوند. به همین دلیل است که کارشناسان به خرده فروشان توصیه می کنند که اطمینان حاصل کنند که فروشگاه های الکترونیکی آنها شفاف هستند، از مدیریت موجودی دقیق استفاده می کنند، استفاده از آنها آسان است و از قابلیت های سفارش ایمن برای مشتریان برخوردار هستند. موضوع رها شدن از خرید آنلاین در حال افزایش است. در ژوئن 2011، Forester افزایش 71 درصدی این پدیده را نسبت به سال 2010 گزارش کرد که معادل 18 میلیارد دلار از دست دادن درآمد برای خرده فروشان آنلاین است. در نتیجه، شرکت های نرم افزاری با راه حل های تجارت الکترونیکی برای کمک به مبارزه با این مشکل در حال ظهور هستند.

Abandonment

What Does Abandonment Mean? Abandonment is an e-commerce term that refers to a situation when a visitor accesses a website but terminates any actions by leaving the page. The abandoned activities the Web host desires may include purchasing a product or service, or completing an online survey. Online retailers lose profit when potential customers fail to follow through on a transaction. Abandonment may also be referred to as shopping cart abandonment. Techopedia Explains Abandonment A common type of abandonment for online retailers is known as shopping cart abandonment, which occurs when the visitor has filled an online shopping cart but leaves the site before completing the purchase. According to Forrester Research, there are several causes of shopping cart abandonment, but shipping costs are a primary factor. Naturally, online retailers are never pleased when their customers leave their websites. This is why experts advise retailers to ensure that their electronic stores are transparent, use accurate inventory management, are easy to use and that they have secure ordering capabilities for customers.The issue of online shopping abandonment is on the rise. In June 2011, Forester reported a 71 percent rise in the phenomenon over 2010, which equates to an $18 billion loss in revenue for online retailers. As a result, software companies are emerging with e-commerce solutions to help combat this problem.