امروز پنجشنبه ، ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
بدان
FAENZYXWVUTSRQPONMLKJIHGFEDCBA

مزاحم

Annoyware به چه معناست؟ Annoyware نوعی پاپ آپ است که کاربر را وادار می کند تا اقدامی مانند ثبت نام در یک وب سایت خاص یا خرید یک برنامه رایانه ای را انجام دهد. ممکن است اقدامات دیگری نیز انجام شود. کاربران اغلب متوجه می‌شوند که نرم‌افزارهای مزاحم همراه با برنامه‌های اشتراک‌افزار برای آزمایش‌های قابل دانلود کار می‌کنند. تبلیغ‌کنندگان الکترونیکی به‌شدت از نرم‌افزارهای مزاحم برای جذب مشتریان استفاده می‌کنند، اما اگر کاربران ناآگاه اقدام درخواستی را انجام دهند، نرم‌افزارهای مزاحم مخرب نیز می‌توانند ویروس‌های رایانه‌ای را راه‌اندازی کنند. Annoyware به عنوان nagware یا تبلیغات شناور نیز شناخته می شود.Bedan Annoyware را توضیح می دهد اصطلاح مزاحم به نام آن صادق است: این یک ابزار تبلیغاتی مزاحم است که کاربران به دنبال آن نیستند. با این حال، برای تبلیغ‌کنندگان الکترونیکی، اگر نرم‌افزار مزاحم آن‌ها حتی یک درصد بازده دریافت کند، این امر همچنان می‌تواند بازاریابی ارزشمندی باشد زیرا تبلیغات از طریق نرم‌افزارهای مزاحم بسیار ارزان است. کسانی که قدر نرم افزارهای مزاحم را نمی دانند می توانند برنامه های ضد مزاحم نصب کنند. با انجام این کار، کاربران نه تنها در برابر نرم افزارهای مزاحم، بلکه در برابر تروجان های مضر و ویروس هایی که می توانند به دانلود نرم افزارهای مزاحم متصل شوند نیز محافظت می شوند. با این حال، راه دیگری برای جلوگیری از مزاحم ممکن است آموزش کاربران اینترنت باشد. کاربران ساده لوح به احتمال زیاد با اثرات مخرب نرم افزارهای مزاحم مواجه می شوند و تبلیغ کنندگان این را می دانند.

Annoyware

What Does Annoyware Mean? Annoyware is a type of pop-up that prompts the user to perform an action such as registering to a certain website or purchasing a computer application. Other actions may be prompted as well. Users will often find annoyware operating in conjunction with shareware programs for downloadable trials. Electronic advertisers use annoyware heavily to entice customers, but malicious annoyware can also launch computer viruses if unsuspecting users perform the requested action. Annoyware is also known as nagware or floating ads. Techopedia Explains Annoyware The term annoyware is true to its name: it is annoying adware that users do not seek out. However, for electronic advertisers, if their annoyware receives even as little as a 1 percent rate of return, this can still be worthwhile marketing because advertising via annoyware is so inexpensive. Those who do not appreciate annoyware can install anti-annoyware programs. By doing so, users are not only protected against annoyware, but also against harmful Trojans and viruses that can be attached to annoyware downloads. However, another way to prevent annoyware may be to educate Internet users. Naive users are most likely to encounter damaging effects from annoyware and advertisers know this.