امروز پنجشنبه ، ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
بدان
FAENZYXWVUTSRQPONMLKJIHGFEDCBA

هر چیزی جز مایکروسافت (ABM)

معنی چیزی جز مایکروسافت (ABM) چیست؟ هر چیزی جز مایکروسافت (ABM) به نگرشی اشاره دارد که نشان دهنده نارضایتی عمومی از تسلط مایکروسافت در بازارهای خاص است. فروشندگانی که جایگزین هایی برای محصولات محبوب مایکروسافت ارائه می دهند، ذهنیت هر چیزی جز مایکروسافت تشویق شده است. مایکروسافت محصولات غالب بسیاری از جمله نرم افزار سرور، نرم افزار عامل ویندوز، مایکروسافت آفیس و اینترنت اکسپلورر داشته است. هر چیزی غیر از مایکروسافت ممکن است به عنوان هر کسی غیر از مایکروسافت نیز شناخته شود.Bedan هر چیزی را به جز مایکروسافت توضیح می دهد (ABM) نگرش هر چیزی به جز مایکروسافت ممکن است توسط اقدامات انحصاری ادعایی مایکروسافت، که در پرونده ضد تراست 1998-2001 علیه این شرکت برجسته شده بود، تشویق شده باشد. همچنین ممکن است نتیجه تمایل مایکروسافت به انتشار نسخه های ناپایدار باشد که به به روز رسانی های بی پایان و وصله های امنیتی نیاز دارند. با این حال، بخشی از آن صرفاً محصول موفقیت مایکروسافت است، زیرا این شرکت بزرگترین هدف در بسیاری از بازارها است. به دلیل ترکیبی از عوامل مختلف - از جمله طرز فکر ABM - مایکروسافت شاهد کاهش سهم بازار خود در برخی از مناطقی است که زمانی تسلط داشت.

Anything But Microsoft (ABM)

What Does Anything But Microsoft (ABM) Mean? Anything but Microsoft (ABM) refers to an attitude that reflects the general discontent with Microsoft's domination in certain markets. The anything-but-Microsoft mindset has been encouraged by vendors that offer alternatives to popular Microsoft products. Microsoft has had many dominant products, including its server software, Windows operating software, Microsoft Office and Internet Explorer. Anything but Microsoft may also be referred to as anyone but Microsoft. Techopedia Explains Anything But Microsoft (ABM) The anything-but-Microsoft attitude may have been encouraged by Microsoft’s alleged monopolistic practices, which were highlighted in the 1998-2001 anti-trust case against the company. It may also be a result of a perceived tendency on the part of Microsoft to make unstable releases that require endless updates and security patches. However, part of it is simply a product of Microsoft’s success in that the company is the biggest target in many markets. Due to a combination of different factors – including the ABM mindset – Microsoft has seen its market share slip in some of the areas it once dominated.