امروز چهارشنبه ، ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
بدان
FAENZYXWVUTSRQPONMLKJIHGFEDCBA

اقتصاد برنامه

اقتصاد برنامه به چه معناست؟ اقتصاد برنامه به طیف وسیعی از فعالیت های اقتصادی پیرامون برنامه های کاربردی تلفن همراه اشاره دارد. اپلیکیشن‌های موبایل ثروت‌های جدیدی را برای کارآفرینان ایجاد کردند و نحوه انجام کسب‌وکار را تغییر دادند. اقتصاد برنامه شامل فروش برنامه‌ها، درآمد تبلیغات یا روابط عمومی ایجاد شده توسط برنامه‌های رایگان و دستگاه‌های سخت‌افزاری است که برنامه‌ها برای اجرا روی آن‌ها طراحی شده‌اند.Bedan اقتصاد برنامه را توضیح می دهد اپلیکیشن ها به شکل گیری رهبران فناوری موبایل کمک کرده اند. شرکت اپل که برای اولین بار با تبلیغ اپ استور خود در سال 2008 از دروازه خارج شد، بخش بزرگی از سهم بازار را با آیفون خود به دست آورد. اپلیکیشن‌ها بخشی از قرعه‌کشی اولیه آیفون بودند. اندروید از آن زمان با Android Market خود که برنامه‌ها را برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید می‌فروشد، جایگاه خود را به دست آورده است. برنامه‌ها همچنین برای کسب‌وکارهای آنلاین تغییری ایجاد می‌کنند، که اغلب از طریق یک برنامه در دستگاه تلفن همراه و نه از طریق وب قابل دسترسی هستند. در نتیجه، وب‌سایت‌هایی که بیشتر درآمد خود را از طریق تبلیغات آنلاین به دست می‌آورند، باید به معنای برنامه‌ها برای مدل کسب‌وکارشان در نظر بگیرند.

App Economy

What Does App Economy Mean? App economy refers to the range of economic activity surrounding mobile applications. Mobile apps created new fortunes for entrepreneurs and changed the way business is done. The app economy encompasses the sale of apps, ad revenue or public relations generated by free apps, and the hardware devices on which apps are designed to run. Techopedia Explains App Economy Apps have helped shape the leaders in mobile technology. Apple Inc., which was first out of the gate with the promotion of its App Store in 2008, gained a large chunk of market share with its iPhone. Apps were part of the iPhone's initial draw. Android has since gained ground with its Android Market, which peddles apps for Android-based phones. Apps are also effecting a shift for online businesses, which are often accessed through an app on a mobile device, rather than over the Web. As a result, websites that get most of their revenue through online ads have had to consider what apps mean to their business model.