امروز پنجشنبه ، ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
بدان
FAENZYXWVUTSRQPONMLKJIHGFEDCBA

اختروفینگ

Astroturfing به چه معناست؟ Astroturfing عمل استفاده از ارتباطات فریبنده برای طبیعی و ارگانیک جلوه دادن یک پیام شرکتی یا سیاسی است، گویی که از یک گروه بسیار پراکنده از افراد یا جنبش‌های اجتماعی در حال ظهور می‌آید. این اصطلاح اغلب در سیاست استفاده می‌شود، اما ممکن است در فناوری اطلاعات نیز استفاده شود، زیرا کسانی که در اختروفینگ شرکت می‌کنند معمولاً از انواع خاصی از رسانه‌های دیجیتال مانند سایت‌های بررسی آنلاین و پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.Bedan Astroturfing را توضیح می دهد استفاده از اختروفینگ در مکان های دیجیتال در واقع توسط دفاتر اجرای قانون ایالتی در نیویورک و جاهای دیگر در ایالات متحده دنبال می شود. مقامات در حال بررسی رویه ایجاد نظرات جعلی و سایر تلاش‌های اخترگردی هستند که ممکن است برای مصرف‌کنندگان بسیار فریبنده باشد. به عنوان مثال، شرکت‌هایی که افراد را استخدام می‌کنند تا از آدرس‌های IP مختلف در سایت‌هایی مانند Yelp یا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک پست بگذارند، می‌توانند در برابر دعاوی قضایی یا تحقیقات قانونی آسیب‌پذیر باشند. به نظر می رسد پیگیری تلاش های اختروفینگ پدیده نسبتا جدیدی در دنیای دیجیتال باشد. کسب و کارها باید از نحوه اعمال این اختلاف نظر در تلاش های بازاریابی آگاه باشند. در حالی که بسیاری اختروفینگ را غیراخلاقی می دانند، آگاهی عمومی کمی در مورد پیامدهای قانونی این نوع بازاریابی یا اطلاع رسانی وجود دارد.

Astroturfing

What Does Astroturfing Mean? Astroturfing is the practice of using deceptive communications to make a corporate or political message appear natural and organic, as if it comes from a very distributed group of individuals or naturally emerging social movements. This term is often used in politics, but also may be used in IT, as those who engage in astroturfing typically use specific types of digital media, like online review sites and social media platforms. Techopedia Explains Astroturfing The use of astroturfing in digital venues is actually being pursued by state law-enforcement offices in New York and elsewhere in the United States. Officials are reviewing the practice of creating fake reviews and other astroturfing efforts that may be extremely deceptive to consumers. For example, companies that hire people to post from a variety of IP addresses on sites like Yelp or social media platforms, such as Facebook, can be vulnerable to litigation or legal investigations. The pursuit of astroturfing efforts seems to be a relatively new phenomenon in the digital world. Businesses should be aware of how this controversy may apply to marketing efforts. While many consider astroturfing unethical, there’s little public awareness about the legal implications of this type of marketing or outreach.