امروز پنجشنبه ، ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
بدان
FAENZYXWVUTSRQPONMLKJIHGFEDCBA

یادگیری ناهمزمان

یادگیری ناهمزمان به چه معناست؟ یادگیری ناهمزمان یک تکنیک آموزشی دانش آموز محور است که در آن از منابع یادگیری آنلاین برای امکان اشتراک گذاری اطلاعات بین افراد در یک شبکه استفاده می شود. در یادگیری ناهمزمان، اشتراک اطلاعات محدود به مکان یا زمان نیست. یادگیری ناهمزمان توسط رسانه‌هایی مانند ایمیل، تابلوهای بحث آنلاین، فهرست‌های ایمیل، وبلاگ‌ها و ویکی‌ها تسهیل می‌شود.Bedan یادگیری ناهمزمان را توضیح می دهد یادگیری ناهمزمان روابط کاری بین معلمان و فراگیران را تسهیل می کند، حتی اگر شرکت کنندگان همزمان آنلاین نباشند، و درجه بالایی از انعطاف پذیری را برای یادگیری الکترونیکی به ارمغان می آورد. ماهیت ناهمزمان مشارکت کلید گزینه های دوره آنلاین است. این به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا آموزش را با خانواده، کار و مسئولیت های دیگر ترکیب کنند. شرکت‌کنندگان می‌توانند به راحتی از هر مکان مجازی که راحت هستند وارد یک پلتفرم آموزش الکترونیکی شوند و سپس اسناد را دانلود/اشتراک‌گذاری کنند و برای همتایان و/یا معلمان خود ایمیل ارسال کنند. دانش‌آموزان همچنین می‌توانند وقت خود را صرف پرداختن به تکالیف و مشارکت‌های خود کنند. مزایای یادگیری ناهمزمان به شرح زیر است: دانش‌آموزان از هر کجای دنیا می‌توانند بدون در نظر گرفتن منطقه زمانی یا مکان شرکت کنند. دانش‌آموزان، کارمندان یا سایر کاربران نهایی که محبوب‌ترین شکل آموزش الکترونیکی در نظر گرفته می‌شوند، می‌توانند 24 ساعت شبانه‌روز، هفت روز هفته، از طریق اینترانت یا اینترنت به مواد مطالعه دسترسی داشته باشند. این امکان نشانک‌گذاری را فراهم می‌کند، که به زبان‌آموزان کمک می‌کند مکان‌های دوره فعلی را برای بازیابی بعدی نشانه‌گذاری کنند، و به زبان‌آموزان اجازه می‌دهد تا در صورت لزوم، دوره را مجدداً راه‌اندازی کنند. این پلت فرم برای آموزش شرکت ایده آل است. با کمک یک سیستم مدیریت یادگیری (LMS)، کسب و کارها می توانند جلسات آموزشی را ردیابی کنند و سوابق دقیق را حفظ کنند و خطای انسانی را کاهش دهند. این پلتفرم برای سازمان هایی با تعداد کارمند زیاد که در مکان های جغرافیایی مختلف مستقر هستند بسیار مقرون به صرفه است. این بسیار سریعتر از یک محیط همزمان است. به عنوان مثال، آموزش الکترونیکی ناهمزمان به طور کلی تقریباً به 25 تا 50 درصد از زمان آموزشی مورد استفاده در یک محیط همزمان نیاز دارد.

Asynchronous Learning

What Does Asynchronous Learning Mean? Asynchronous learning is a student-centered teaching technique in which online learning resources are used to enable information sharing between people in a network. In asynchronous learning, information sharing is not limited by place or time. Asynchronous learning is facilitated by media, such as email, online discussion boards, email lists, blogs and wikis. Techopedia Explains Asynchronous Learning Asynchronous learning facilitates work relations between teachers and learners, even if the participants are not online at the same time, bringing a high degree of flexibility to e-learning. The asynchronous nature of participation is key to online course options. This allows participants to combine education with family, work and other responsibilities. Participants can easily log in to an e-learning platform from any virtual location at their convenience and then download/share documents and send emails to their peers and/or teachers. Students also have the ability to spend time polishing their assignments and contributions. Advantages of asynchronous learning are as follows: Students from anywhere in the world may participate, regardless of time zone or location. Considered the most popular form of e-learning, students, employees or other end users may access study materials 24 hours a day, seven days a week, via an intranet or the Internet. It allows bookmarking, which helps learners bookmark current course locations for later retrieval, and allows learners to restart a course, if necessary. The platform is ideal for company training. With the help of a learning management system (LMS), businesses can track training sessions and maintain detailed records, reducing human error. Th platform is extremely cost-effective for organizations with a large number of employees that are located in different geographical locations. It is much faster than a synchronous environment. For example, asynchronous e-learning generally requires approximately 25 to 50 percent of the training time used in a synchronous environment.