امروز چهارشنبه ، ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
بدان
FAENZYXWVUTSRQPONMLKJIHGFEDCBA

نرخ گزارش اسپم قابل قبول

نرخ گزارش اسپم قابل قبول به چه معناست؟ نرخ قابل قبول گزارش هرزنامه معیاری است که توسط ISPها برای پرچم‌گذاری شرکت‌هایی که تعداد زیادی ایمیل توسط گیرندگان به‌عنوان هرزنامه گزارش شده‌اند، استفاده می‌کنند. این روشی برای ارزیابی چشم انداز کلی ایمیل و استفاده از فیلتر اکتشافی بیزی و روش های دیگر برای جداسازی هرزنامه و قرار دادن آن در پوشه هرزنامه است.Bedan میزان قابل قبول گزارش اسپم را توضیح می دهد نرخ قابل قبول هرزنامه به این صورت عمل می کند: اگر تعداد زیادی از گیرندگان ایمیل های شرکت را به عنوان هرزنامه گزارش کنند، ISP ها و دستگاه های مدیریت ایمیل به آدرس IP نگاه می کنند و شروع به اعمال مکانیسم های اجرایی می کنند. اول، پیام ها ممکن است در یک پوشه هرزنامه گیر کرده یا به شکل دیگری جدا شده باشند. در موارد شدید، آدرس‌های IP را می‌توان در لیست سیاه قرار داد. از آنجایی که شرکت‌ها علاقه خاصی دارند که در لیست سیاه قرار نگیرند، آنها برای ایجاد نرخ پایین‌تری از پرچم‌گذاری هرزنامه تلاش می‌کنند. کارشناسان خاطرنشان می کنند که تکنیک ها شامل هدف قرار دادن پیام ها برای گیرندگان، ایجاد پیام رسانی با کیفیت بالاتر و محدود کردن فرکانس و تعداد ارتباطات در طول زمان است.

Acceptable Spam Report Rate

What Does Acceptable Spam Report Rate Mean? The acceptable spam report rate is a metric used by ISPs to flag companies that have excessive numbers of emails reported as spam by recipients. It is a way to evaluate the overall email landscape and use Bayesian heuristic filtering and other methods to isolate spam and put it in the spam folder. Techopedia Explains Acceptable Spam Report Rate The acceptable spam rate works this way: If too many recipients report company emails as spam, the ISPs and email handling devices look at that IP address and start to apply enforcement mechanisms. First, messages may be stuck in a spam folder or otherwise isolated. In extreme cases, IP addresses can be blacklisted.Because companies have a vested interest in not being blacklisted, they work to create a lower rate of spam flagging. Experts note that techniques include targeting messages to recipients, building higher-quality messaging and limiting the frequency and number of communications over time.