امروز دوشنبه ، ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
بدان
FAENZYXWVUTSRQPONMLKJIHGFEDCBA

مدیریت در دسترس بودن

مدیریت در دسترس بودن به چه معناست؟ مدیریت در دسترس بودن به فرآیند سازماندهی دارایی های فناوری اطلاعات به گونه ای اشاره دارد که دسترسی مستمر به آن دارایی ها را توسط همه افرادی که به آنها نیاز دارند تضمین می کند. در عمل، مدیریت در دسترس بودن هنر برآوردن نیازهای یک شرکت به روشی مقرون به صرفه است. این شامل مدیریت انتظارات کاربران تقریباً به اندازه فناوری است.Bedan مدیریت دسترسی را توضیح می دهد در یک دنیای ایده‌آل، همه کاربران بدون در نظر گرفتن تعداد کاربرانی که تلاش می‌کنند به آن‌ها دسترسی داشته باشند، فوراً به دارایی‌های فناوری اطلاعات دسترسی خواهند داشت. با این حال، این به ندرت اتفاق می افتد، بنابراین مدیریت در دسترس بودن تلاش می کند تا از دارایی های یک سازمان به بهترین شکل استفاده کند. مدیریت دسترس‌پذیری معمولاً بر حفظ دسترسی برای کاربران/سیستم‌هایی تمرکز می‌کند که کارشان برای کسب‌وکار حیاتی در نظر گرفته می‌شود و سپس به ارائه دسترسی «به اندازه کافی خوب» برای کاربران و سیستم‌های کمتر حیاتی می‌پردازد. مدیریت در دسترس بودن از چندین مرحله تشکیل شده است، از جمله: تجزیه و تحلیل و تعریف الزامات IT برنامه ریزی و اجرای رویه ها برای بهبود زیرساخت فناوری اطلاعات و اشتراک منابع اندازه گیری نتایج، مانند زمان انتظار پس از درخواست، و انجام تنظیمات

Availability Management

What Does Availability Management Mean? Availability management refers to the process of organizing IT assets in a manner that ensures continued access to those assets by all the people who require them. In practice, availability management is the art of meeting a company's needs in a cost-effective way. This involves managing users' expectations almost as much as the technology. Techopedia Explains Availability Management In an ideal world, all users would have immediate access to IT assets regardless of how many users were attempting to access them. This is rarely the case, however, so availability management attempts to make the best use of an organization's assets. Availability management usually focuses on maintaining access for users/systems whose work is considered critical to the business and then looks at providing “good enough” access to less critical users and systems. Availability management is made up of several steps, including: Analyzing and defining IT requirements Planning and implementing procedures to improve IT infrastructure and resource sharing Measuring the results, such as wait times following requests, and making adjustments